PSP-NEWS - PS4, PS3, PS VITA e PSP
A gerência da PSP-NEWS agora tem um novo projeto, estamos dedicados a criar jogos para dispositivos móveis. Podem visitar a nossa página em http://www.foryouplay.com/ e transferir os nossos jogos.

Obrigado!

Participe do fórum, é rápido e fácil

PSP-NEWS - PS4, PS3, PS VITA e PSP
A gerência da PSP-NEWS agora tem um novo projeto, estamos dedicados a criar jogos para dispositivos móveis. Podem visitar a nossa página em http://www.foryouplay.com/ e transferir os nossos jogos.

Obrigado!
PSP-NEWS - PS4, PS3, PS VITA e PSP
Gostaria de reagir a esta mensagem? Crie uma conta em poucos cliques ou inicie sessão para continuar.

PS4, PSP, PS VITA, PSN, PS3, ONLINE, SONY, NINTENDO, XBOX, PC


Você não está conectado. Conecte-se ou registre-se

[News] New updates coming in P.A.M

2 participantes

O que achou do jogo?

[News] New updates coming in P.A.M  Vote_lcap100%[News] New updates coming in P.A.M  Vote_rcap 100% [ 2 ]
[News] New updates coming in P.A.M  Vote_lcap0%[News] New updates coming in P.A.M  Vote_rcap 0% [ 0 ]
[News] New updates coming in P.A.M  Vote_lcap0%[News] New updates coming in P.A.M  Vote_rcap 0% [ 0 ]
Total de votos : 2

Votação encerrada

Ir para baixo  Mensagem [Página 1 de 1]

alexspeedfly

alexspeedfly
Moderador
Moderador

Vídeo do jogo





Post Apocalyptic Mayhem. Para aqueles que gostam de jogos de corrida com tiros!!! Não percam! Em primeira mão por mim Smile


Hi Meridian Team,



my name is Alex. I have steam where I buy much games and I love it. I recently bought Post Apocalyptic Mayhem by Steam. This game is really nice to play with my father because we remember one game in the same style. Doesn't exist many games like PAM so I would like to share some suggestions to improve the game.


1. Actually exist 4 tracks and 6 cars. What do you think to insert 2 more track (1 track theme for each car).
2. Multiplayer game needs a option inside to change the tracks. Actually we must exit the game and create a new game to change tracks.
3. Maybe a new option to change de settings game like number laps or change the game time actually is around 5 minutes.
4. Buy new cars, new equipments , news tracks.
5. New game mode like only race or more.
6. Improve physics inside the game also some restriction because sometimes I drop off the race.


Thanks in advance.



Alex Teixeira

Hi Alex,

Thank you for reaching out to us. Many of your suggestions below are either possible right now or are in the works.

1. Actually exist 4 tracks and 6 cars. What do you think to insert 2 more track (1 track theme for each car).
More tracks are on the way Wink

2. Multiplayer game needs a option inside to change the tracks. Actually we must exit the game and create a new game to change tracks.
We’ll add this to the list.

3. Maybe a new option to change de settings game like number laps or change the game time actually is around 5 minutes.
You can change laps and time in the setting for both multiplayer and single player. Maybe I’m misunderstanding what you mean.

4. Buy new cars, new equipments , news tracks.
On the way…

5. New game mode like only race or more.
You can do this now by selecting laps instead of kills. It’s not ‘true’ racing because there is combat but it’s not the focus.

6. Improve physics inside the game also some restriction because sometimes I drop off the race.
This is ongoing. As long as player still enjoy the game we’ll keep supporting it.
Thank you,
Jeff

Meridian4 - Join us online!
Web | Facebook | YouTube | Twitter



Última edição por alexspeedfly em Sex 16 Set - 13:48:11, editado 1 vez(es) (Motivo da edição : Correção e atualização)

rocka

avatar
Sub-Administrador
Sub-Administrador

eheh, tens que praticar esse Inglês Alexzor. Se eu estiver disponível podes falar comigo quando quiseres contactar algum developer que eu ajudo-te no Inglês. Wink


Alta cena, é altamente falar com estes developers pequenos que tem tempo para responder aos fãs. E é altamente saber que o jogo que curtes vai ter novo conteúdo! =)




É uma cena que nunca me tinha ocorrido. Fazer entrevistas por email a indie devs e publicar aqui. Boa iniciativa!

alexspeedfly

alexspeedfly
Moderador
Moderador

sim verdade! Realmente pratico pouco e nem revisei aquilo que escrevi. Qualquer coisa peço uma ajuda a ti.

É vero, na verdade não tinha pensado nisso antes tb, mas como os developers tem canal aberto para conversa e aqui é um fórum de news, podemos alavancar o fórum com novidades exclusivas.

Eu cometi uma garfe ali e irei corrigir e responder ao developer. Ainda bem que ele me respondeu com toda vontade do mundo. Vamos que vamos e espero isso também de todos os que aqui participam. Smile

Conteúdo patrocinado



Ir para o topo  Mensagem [Página 1 de 1]

Permissões neste sub-fórum
Não podes responder a tópicos